TVM lanceert campagne: ‘De weg naar goud’

09-12-2013

HOOGEVEEN - Transportverzekeraar Coöperatie TVM lanceert deze week de campagne ‘De weg naar goud’. Hierin laat TVM zien niet alleen sponsor te zijn van de succesvolle TVM schaatsploeg, maar legt ook de koppeling naar de coöperatieve bedrijfsstructuur, die de verzekeringsbelangen van haar leden behartigt.

De succesvolle Nederlandse schaatsploeg, al 14 jaar door TVM gesponsord, bereidt zich voor op de Olympische Spelen in het Russische Sotsji. In aanloop naar de winterspelen in 2014 gaat daarom de campagne ‘De weg naar goud’ van start. Wereldkampioen Sven Kramer speelt een prominente rol in deze campagne.

In “de weg naar goud” wordt de overeenkomsten getoond tussen de leden van TVM, ondernemers in transport, en de TVM schaatsploeg. “Of je nu op de weg bent, op het water of op het ijs, iedereen heeft altijd een mentale en fysieke route naar zijn of haar bestemming. In de campagne laten we zien dat deze route niet altijd zonder tegenslag is, obstakels of tegenliggers, maar met TVM achter je ben je er van verzekerd dat je je doel bereikt.”, aldus CEO Arjan Bos.

Via de site www.dewegnaargoud.nl en social media van TVM verzekeringen is de online film te zien met daarin een hoofdrol voor Sven Kramer én een vrachtwagenchauffeur. Daarnaast kan men via dezelfde link de game ‘Zelf op weg naar goud’ spelen. Een game waarin men zelf de weg naar goud kan afleggen, waarbij het belang van preventie, leefstijl en schadevrij rijden is benadrukt. Deelnemers met de hoogste scores maken kans op een volledig verzorgd arrangement naar Sotsji of andere prijzen.